Jag måste finna dig..



Nu har jag sökt via dödsannonser på nätet jag har ringt till någon jävla byrå och jag kan ändå inte finna dig..
Hur ska man göra då?
Jag tycker jag har gjort allt nu, och jag fattar inte vad de e jag söker på som gör att jag inte hittar dig..
Jag söker på ditt namn, ingenting. Jag söker på datumet du föddes, ingenting. Jag söker på datumet du försvann till himlen, ingenting.. Vad gör jag för fel?

Jag ska ju åka till din hemort imorgon, och vill så gärna hitta dig..
Få prata med dig, få se att du verkligen inte finns mer..
För nu när jag tänker på detta att jag inte finner något bevis på att du verkligen inte lever längre så börjar jag fundera..

Har du fejkat din egen död?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0