Min blogg är seriöst.

Min blogg är seriöst nog det sämsta man kan läsa men jag måste få ut mina tankar ibland dom man vill säga fast som ingen annan vill lyssna på eller helt enkelt tycker är för nördigt.
Och jag vet att jag är en nörd okej. Men vart ska man annars skriva och prata om saker som ingen annan vill lyssna på? Nämn ett ställe eller plats.!?

Såg precis på pojkvänsakademin grymt roligt att Christian vann, han va lätt värd det. Hoppas allt inte var för tv:n skull bara..



På tal om något annat.
Jag saknar mitt kusin barn vill själv ha en liten och mysa med och lukta på.
För dom luktar ju sååååå gott när dom är nyfödda och små..
Den som inte håller med känner ingen lukt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0