Jag är fast

Jag är fast inatt imorgon och hela dagen. Blickar möttes vi fick kontakt. Mitt bland alla människor en sommarnatt
De va nånting där som drog i mig.Ett smile några ord och jag dog för dig. Vi sågs och vi föll för varann.
Känslorna brann du försvann till ditt land. Nu är du ett minne blott en kärleks romans!

Men som sagt denna sommarnatt har nu förvandlats till 9 år senare och vi står kvar på samma plats.
En enda sommarnatt återanvänds år efter år. När ska jag bli galen? När ska vi ge upp, vi är ett gift för varandra.
Vi är vårat eget heroin för varandra.
 
Ge mig endast ett svar: Vart kommer detta leda? Kommer du ens försöka förstå att det vi håller på med nu är meningslöst och energisugande!? Tänk en gång extra när du lyfter på luren nästa gång om detta verkligen är såhär du vill att vi ska fungera!?
 
DU ÄR MITT EGET PERSONLIGA HEROIN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0